29 жовт. 2024 р.
Роуен Аткінсон, відомий своїми ролями Містера Біна та Джонні Інгліша є завзятим поціновувачем автомобілів та швидкості. Ось невеликий огляд декількох автомобілів з його колекції.
McLaren F1 (1997)
McLaren F1, створений у 1992 році, встановив нові стандарти в автоспорті. Роуен придбав його у 1997 році за гонорар від першого фільму про Містера Біна. Через 18 років він продав авто за 8 мільйонів фунтів стерлінгів, навіть після двох аварій. Остання з яких, доречі, пов’язана із найбільшою страховою виплатою за ремонт авто у Великій Британії – £910 000.
Aston Martin V8 Zagato (1986)
Аткінсон, не зважаючи на досвід участі в перегонах, розбив цей рідкісний V8 Zagato потужністю 482 к.с. під час заїзду на трекові у 2001 році. Відновлення коштувало £220 000, згодом він продав його за £122 500 на аукціоні.
Ford Falcon Sprint (1964)
Це гоночний автомобіль 1964 року випуску і, як ви вже здогадалися, він теж його розбив. Принаймні цього разу на змаганнях, зазнавши лобового зіткнення під час перегонів Shelby Cup Goodwood Revival у 2014 році.
Bentley Mulsanne Birkin-Edition (2014)
Mulsanne, названий на честь прямої в Ле-Мані, де Bentley домінував у 20-х і 30-х роках минулого століття. Обмежений випуск, присвячений серу Генрі "Тіму" Біркіну, якого Роуен грав у фільмі "Full Throttle" (1995).
Rolls-Royce Phantom Drophead (2011)
Роуен переконав Rolls-Royce встановити експериментальний V16 двигун у цей розкішний автомобіль. Тільки не питайте про витрату пального.
BMW 328 (1939)
Саме цей екземпляр виграв Mille Miglia у 1939 році, найбільш атмосферну, пристрасну та ризиковану дорожню гонку з усіх під керуванням Гушке фон Ханштайна і Вальтера Баумера. Роуен відновив його до ідеального стану.
Lancia Delta HF Integrale (1989)
Знаковий ралійний автомобіль. Потужний 16 клапанний двигун. Роуен купив його у 1989 році і був настільки вражений, що написав про нього в журналі Car: «Я не можу уявити, щоб будь-яка машина доставляла вас з точки А до В швидше, ніж ця», — написав він.
Lancia Thema 8.32 (1989)
Lancia Thema Роуена Аткінсона, з лівим кермом хоча і була вкрай рідкісна у Великобританії, на перший погляд не привертала особливої уваги. Хоча її стильний темно-червоний колір, інтер’єр із великою кількістю дерева та коричневі тканинні сидіння справляли враження. Але справжня сенсація приховувалася під капотом – 32-клапанний V8 від Ferrari 328. Це була неймовірна машина допоки в колекції не з’явився Mercedes 500E.
Mercedes 500E (1993)
Про Роуена Аткінсона кажуть, що він дуже сором'язлива людина. Можна припустити, що йому було некомфортно в McLaren, оскільки вся увага була прикута до нього. Подібно до Thema, Mercedes 500E виглядає як звичайний седан, поки водій не натисне на педаль газу. Оснащений 5.0-літровим V8 двигуном, цей W124 розганяється до 261 км/год і набирає 100 км/год за 5,5 секунди, що було вражаючим для початку 1990-х років. Автомобіль Роуена 1993 року був сріблястого кольору з напівшкіряним салоном і синіми тканинними вставками в клітинку, що додавало йому особливого шарму. Він продав його в 1994 році, але настільки його любив, що купив знову у 2017-му. Щоправда, потім продав його знову через рік, тому нинішній власник може очікувати телефонного дзвінка.. приблизно в 2041 році.
Honda NSX (2002)
Японський Ferrari, який було створено та налаштовано за участю видатного гонщика Айртона Сенна. Цей автомобіль – суцільний вовк в овечій шкурі.
Aston Martin V8 Vantage (1977)
Саме з цього автомобіля свого часу почалася автомобільна колекція Аткінсона. Побудований у 1977 році, цей автомобіль має 5,3-літровий V8 двигун потужністю 389 к.с. і був пофарбований у бордовий колір – улюблений колір Аткінсона. Роуен купив його у 1984 році, коли став відомим, і зберігає до сьогодні. Цей автомобіль навіть з'явився у фільмі «Агент Джонні Інгліш: Нова місія».
За матеріалами: www.gq-magazine.co.uk