19 серп. 2024 р.
Історія становлення Bosch Service
У 1926 році перший друкований каталог Bosch Service включав 68 майстерень по всій Європі - від Мадрида до Стокгольма та від Афін до Глазго. Ці майстерні були оснащені усім необхідним обладнанням та спеціальними інструментами для швидкої перевірки електричного обладнання автомобілів, зокрема обладнання Bosch, та для ремонту будь-яких пошкоджень. В каталозі зазначалось, що ремонти будуть виконані вчасно та максимально оперативно, завдяки кваліфікованим фахівцям та добре укомплектованим складам запчастин. Окремий акцент робився на тому, що абсолютно всі Bosch Service зобов’язані надавати ввічливе обслуговування та консультації без жодних зобов’язань для клієнтів.
Попит на автомобільні майстерні
На момент відкриття першої майстерні Bosch Service, автомобіль вже вийшов за межі початкового етапу свого розвитку. Кількість транспортних засобів зростала, а їхнє оснащення постійно вдосконалювалося. У 1900 році у світі було виготовлено трохи менше 10 000 автомобілів, але вже до 1910 року ця цифра перевищила 250 000, а до 1920 року наближалася до 2,5 мільйонів. Раніше водії або самі займалися ремонтом своїх автомобілів, або наймали механіка для обслуговування своїх дорогих транспортних засобів. З часом автомобілі стали більш доступними, а електричне обладнання, таке як освітлення і стартери, зробило водіння набагато простішим і комфортнішим. Зі зростанням кількості автомобілів зростала й потреба у професійному обслуговуванні.
Розвиток глобальної мережі
Як один із перших глобальних гравців, Bosch з самого початку забезпечував свої торгові точки майстернями по всьому світу. Приблизно до 1920 року водії в майже всіх країнах, де кількість автомобілів була значною, могли відвідувати ці локації для придбання продуктів Bosch та отримання послуг з технічного обслуговування і ремонту. У Сполучених Штатах, де автомобілі були особливо популярні, компанія ще до Першої світової війни створила мережу Bosch Service Stations. Проте з початком війни та націоналізацією активів Bosch у США цей розвиток був зупинений. У 1921 році компанія відновила свої плани в більшому масштабі, оголосивши про створення баз у великих містах як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, де автомобільний рух був активним.
Співпраця на партнерських засадах
Розбудова мережі з самого початку здійснювалась на принципі партнерства з незалежними підприємствами, що не мають прямої афіліації з компанією, але здатні продавати, встановлювати та обслуговувати продукцію Bosch, зокрема освітлювальні системи, тримати на складі легкозамінні запчастини, здійснювати дрібний ремонт і надавати технічні консультації. Ця концепція залишилася незмінною протягом 100 років і досі є успішною. Першу партнерську угоду було підписано з компанією Max Eisenmann & Co. у Гамбурзі 1 січня 1921 року. Вже до 1926 року Bosch мали стандартизовані процеси та умови співпраці, також оформились й перші риси брендбуку починаючи з логотипу Bosch Service із ліхтарем, що стало важливою частиною ідентичності компанії.
Широка підтримка партнерів
Bosch пропонував своїм партнерам комплексну підтримку. У 1932 році компанія опублікувала рекомендації для організації Bosch Service майстерень, які охоплювали 152 поради з усіх можливих аспектів — від купівлі ідеальних приміщень до організації роботи, реклами, запобігання нещасним випадкам та управління персоналом. Для нових майстерень Bosch надавав зразкові плани будівництва із детальним плануванням простору.
Щоб забезпечити єдиний корпоративний стиль, компанія також надавала спільний товарний знак, шаблони для ділової кореспонденції, рекламні матеріали та інші публікації. Глобальна мережа Bosch Service швидко розширювалася: у 1930 році в загальному каталозі було перелічено 2750 майстерень, а в 1992 році 10 000-й сервісний центр відкрився в німецькому місті Галле. Сьогодні Bosch Car Service має понад 16 500 майстерень у більш ніж 150 країнах, що робить її однією з найбільших у світі мереж незалежних автомайстерень. Рівень обслуговування зростав разом із мережею, і тепер портфоліо послуг охоплює всі види послуг та автомобільного сервісу, незалежно від марки, моделі або класу автомобіля.
Всебічний сервіс навколо автомобіля
Портфоліо Bosch Car Service постійно розширюється, включаючи новітні тенденції в мобільності, такі як електромобілі, автономне водіння та концепції спільного використання транспорту. Сьогоднішні керівні принципи еволюціонували у програму Bosch Service Excellence, яка надає партнерам всебічну підтримку в усіх ключових аспектах їхньої діяльності — від технічних питань до управління бізнесом. Для того щоб залишатися підготовленими до майбутніх викликів, концепція Bosch Car Service постійно вдосконалюється та адаптується до нових вимог. Нові курси електронного навчання, рішення для спілкування з експертами та інновації від Bosch допомагають партнерам залишатися на передовій сучасних розробок.
За матеріалами: https://www.bosch.com/stories/history-of-bosch-car-service-network/