
20 черв. 2025 р.
Golf 5 покоління, представлений у 2003 році, став справжнім проривом. У ньому вперше якість і техніка гольф-класу вийшли на рівень моделей бізнес-класу. Це вже був не просто надійний хетчбек для всієї родини, а технологічний флагман, що в багатьох аспектах випереджав час і конкурентів.
Дизайн: новий стиль без втрати ДНК
Над дизайном Golf V працювала команда на чолі з Марком Ліхті (Marc Lichte). Він зберіг ключові риси Golf — особливо фірмову форму задньої стійки та пропорції, але надав їм більш динамічного й сучасного вигляду. Автомобіль став:
більшим, вищим і ширшим за попередника
з плавнішими лініями, більшими фарами та масивнішою решіткою
з оновленим інтер’єром, у якому панував функціональний мінімалізм та високоякісні матеріали

Розміри та простір
Довжина: 4204 мм
Ширина: 1759 мм
Висота: 1483 мм
Колісна база: 2578 мм
Багажник: 347–1305 л
Особливу увагу приділили простору для задніх пасажирів – його стало суттєво більше, а посадка стала зручнішою.

Технічна революція: нова платформа і нова динаміка
Golf V побудований на новій модульній платформі A5 (PQ35), яка вперше забезпечила:
багатоважільну задню підвіску — вперше в історії Golf!
покращене керування, вищий комфорт і кращу ізоляцію дорожніх вібрацій
на 35% жорсткіший кузов (завдяки лазерному зварюванню)
Безпека: ще на крок ближче до ідеалу

У стандарті:
6 подушок безпеки (фронтальні, бокові, шторки)
ABS + ESP
Опціонально: бічні подушки безпеки для заднього ряду
Максимальні оцінки у краш-тестах Euro NCAP
Golf V довів, що компактний автомобіль може бути таким же безпечним, як і бізнес-седан.
Мотори: нове покоління ефективності та драйву
Бензинові двигуни:
1.4 (75–80 к.с.)
1.6 (102 к.с.)
1.6 FSI (115 к.с.)
2.0 FSI (150 к.с.)
1.4 TSI Twincharger (140–170 к.с.) — перший у світі бензиновий мотор з компресором і турбіною
2.0 TFSI (200 к.с.) — серце нового Golf GTI
3.2 VR6 (250 к.с.) — для Golf R32
Дизелі (TDI):
1.9 TDI (90–105 к.с.)
2.0 TDI (136–170 к.с.)
Коробки передач:
5- та 6-ступеневі МКПП
6-ступеневий автомат Tiptronic
6- і 7-ступенева DSG (робот із двома зчепленнями) — вперше в гольф-класі, абсолютний прорив у динаміці та витраті пального

GTI V: повернення легенди
У 2004 році світ побачив новий GTI:
2.0 TFSI, 200 к.с.
0–100 км/год — 6,9 с
Найкраще поєднання повсякденності й емоційного драйву
Вперше GTI отримав DSG, що зробило його швидшим і комфортнішим за попередників

Golf R32: вершина п’ятого покоління
У 2005 році дебютував новий R32:
3.2 VR6, 250 к.с.
Повний привід 4Motion
0–100 — 6,2 с
Перший Гольф із 7-ступеневою DSG
Цей хетчбек дав фори навіть багатьом спорткарам того часу.
Варіанти кузовів
3- і 5-дверний хетчбек
Універсал Golf Variant
Golf Plus (вищий сімейний варіант)
CrossGolf (напівкросовер на базі Plus)
Golf GT (TSI) — спортивна, але не “заряджена” модифікація
Цікаві факти
Golf V збирався в Німеччині, Бельгії, ПАР, Бразилії, Росії та Китаї
Перший Golf із бі-ксеноновими фарами
У 2006 році Golf V став найпродаванішим авто в Європі
Вперше у Golf з’явився круїз-контроль із регулятором дистанції

Підсумок: новий стандарт у гольф-класі
Golf V — це той момент, коли Volkswagen показав, що компактний автомобіль може бути технічно вишуканим, безпечним, комфортним і драйвовим водночас. Це був прорив, який зробив Golf справжнім лідером на ринку, навіть для найвибагливіших клієнтів.

Volkswagen Golf V — це той, хто дав нове визначення гольф-класу. Він не лише перевершив конкурентів — він підняв планку для всього сегменту.
Обслуговуємо Golf V з душею
У Bosch Інтерциклон ми досконало знаємо особливості та слабкі місця Golf V, і готові запропонувати якісне обслуговування, діагностику та ремонт — від заміни ременя до адаптації DSG. Всі модифікації — GTI, R32, TDI, TSI — нам знайомі до гвинтика.
Обслуговуємо всі моделі Volkswagen у нашому VW service – в Bosch Авто Сервіс Інтерциклон (Київ). Якщо ви шукаєте СТО Фольксваген Київ або надійний СТО Фольксваген з досвідом, звертайтесь до Bosch Авто Сервіс Інтерциклон.
Професійний догляд за Вашим авто — один дзвінок або кілька кліків.
Телефонуйте +380 67 324 81 04 чи записуйтесь через форму онлайн-запису!